Celý život před sebou
Marta právě dokončila vysokou školu a čeká ji budoucnost mnoha jejích vrstevníků: příležitostná zaměstnání na dobu určitou. Když přijme nabídku pracovat v telefonní centrále firmy prodávající přístroje na filtrování vody, octne se ve světě propracovaného systému podněcování pracovních výkonů, řevnivosti a strachu ze ztráty místa. Příběh naivní Marty je vyprávěn se smyslem pro groteskno a tragikomiku s využitím muzikálových prvků.
Marta právě dokončila studia literatury, ale stejně jako mnoho jiných vysokoškoláků si může o práci v oboru nechat jen zdát. Chvíli vydělává jako baby-sitter, ale nabídka nastoupit do telefonní centrály firmy Multiple, která zásobuje domácnosti přístroji na čištění vody, se jí zdá lákavější. Octne se tak v neznámém světě řízeném propracovanými metodami pobídkových prémií, motivačních SMS, hromadných ranních rozcviček pro dobrou náladu, nácviku firemních sloganů a hesel, povzbuzování zaměstnanecké morálky a rafinovaných trestů. Ve světě na pohled bezchybném a usměvavém, ale nelítostně rozdmýchávajícím v mladých lidech, kteří tu pracují jen na smlouvu, řevnivost a obavy ze ztráty místa. Inspiraci ke svému grotesknímu a tragikomickému filmu našel Paolo Virzì v knize Svět by měl vědět, kde sardinská autorka Michela Murgiová líčí situaci mladých Italů, které po náročném vysokoškolském studiu nečeká nic jiného než příležitostná zaměstnání a strach z budoucnosti.