Zaparkované auto a v něm otec se synem pomalu zapřádají hovor. Láska, sex, matka a smrt. Čas zvolna plyne, debata přitvrzuje, ale některé otázky zůstávají nevyřčené: na co vlastně čekají? A především co se chystají udělat… Zvláštní cena poroty za výjimečné herecké výkony a ďábelský smysl pro humor.