Ničí syn
Ivan, bývalý rockový zpěvák a rozčarovaný válečný veterán, který ve válce přišel o obě nohy i přízeň manželky, objeví temné rodinné tajemství, které radikálně změní jeho vztah k životu... Nejlepší chorvatský film roku 2008 a absolutní vítěz 55. MFF v Pule se šesti cenami Zlatá aréna.
Ivan, bývalý rockový zpěvák a válečný veterán, přišel ve válce o obě nohy. V šestatřiceti letech se zároveň musí vyrovnávat s rozpadlým manželstvím a smířit s tím, že se nemůže vídat se synem. Nemá budoucnost právě tak jako spousta jeho kolegů, z nichž mnozí buď raději skoncovali se životem, nebo živoří v ústavech. Ivanův otec Izidor, proslulý politický vězeň v bývalé Jugoslávii, touží proniknout do chorvatského parlamentu. Uprostřed volební kampaně se však objeví srbský uprchlík Simo a začne Izidora vydírat. Brzy začínají na povrch vyvěrat nečekaná fakta... Příběh, natočený na motivy úspěšné divadelní hry, je srozumitelný nejen těm, kteří vědí, co se odehrávalo v Bosně, Chorvatsku a Srbsku během války i po ní. Nadčasové téma o veteránech, postižených válkou i tím, že jim nikdo nedokáže pomoci. O jejich osamění a rodinách, odsouzených k zániku zločinnou absurditou války... Nejlepší chorvatský film roku 2008 se stal zároveň se šesti cenami Zlatá aréna (za nejlepší film, režii, herecký výkon, hudbu, zvukové a speciální efekty) absolutním vítězem 55. MFF v Pule.