Prázdné hnízdo
Vzdělaný a úspěšný dramatik a spisovatel, padesátník Leonardo, a jeho žena Martha vytvářejí s třemi dětmi model příkladné rodiny. Ale v okamžiku, kdy jejich nejmladší dcera Julia opustí Buenos Aires a provdá se do Izraele, začne manželská dvojice přehodnocovat své rodinné a partnerské štěstí. Martha se kvůli dětem vzdala kariéry a jako nadějná studentka nedokončila studium sociologie. S touto obětí se nikdy nesmířila. Leonardo prochází náhle prázdným hnízdem i tvůrčí krizí a nemá už na koho svalovat nepořádek a jiné prohřešky, stejně jako Martha už nemusí brát ohled na děti a potlačovat své pocity. Snaží se vynahradit obětované roky návratem na univerzitu a začíná se obklopovat lidmi, kteří jí tolik chyběli. Leonardo zase hledá únik ve fantazii, kterou občas není schopen rozeznat od reality...