Zatemnění mysli
Šikovný, ale hodně zakřiknutý Diego vymýšlí pro svého bratra kaskadéra nejneuvěřitelnější husarské kousky. Když je však nucen předvést jeden ze svých triků sám, mine přitom ochrannou síť. V nemocnici se probudí jako někdo docela jiný – sebevědomý a výřečný „Tony T". Proto si nepřeje být vyléčen, konečně přece žije život, po jakém vždycky toužil.
Diego (Wim Helsen) je až k uzoufání nesmělý, před holkami se stydí. Vymýšlí technické detaily těch nejneuvěřitelnějších kaskadérských kousků, které pak předvádí jeho bratr. Když ho okolnosti přimějí, aby jeden ze svých triků předvedl sám, mine ochrannou síť. Po probuzení v nemocnici jen srší sebevědomím, odvahou a ostrovtipem – je teď „Tony T". Lékaři u něho diagnostikují změnu osobnosti v důsledku poruchy funkcí čelního laloku, on ale odmítá léčení – konečně přece žije život, o němž vždycky snil. Tuto výstřední tragikomedii belgického režiséra Van Heese (Linkeroever) zdobí především její černý humor a některé působivé scény – včetně dvou spektakulárních kaskadérských kousků. Zvláštní uznání zasluhuje představitel hlavní role Wim Helsen, neboť přesvědčivost změny protagonistovy osobnosti závisí výhradně na jeho hereckých schopnostech – brýle i účes zůstávají u Diega i Tonyho stejné.