Sedmý kruh
Snímek Sedmý kruh, názvem odkazující k sedmému kruhu pekla z Dantovy Božské komedie, vypráví příběh party venkovských teenagerů, kteří po příchodu tajemného chlapce Sebestyéna začnou zkoušet, kam až lze zajít. Zneklidňující filozofické drama překračující hranici reálna vzniklo na motivy dvou tragických událostí, k nimž v Maďarsku nedávno došlo.