Dvanáctiletý Ahmed a jeho babička se krátce po pádu Husajnova režimu vydávají na nelehkou cestu. Babička hledá svého syna, Ahmedova otce, který zmizel v roce 1991. Jednoduše vyprávěný příběh připomene tradici íránského filmu. Byl s úspěchem uveden v Sundance a z MFF v Berlíně si odnesl dvě ocenění.
Severní Irák roku 2003, krátce po pádu režimu Saddáma Husajna. Dvanáctiletý Ahmed a jeho babička se vydávají na nelehkou cestu. Z vězení na jihu Iráku byli propuštěni váleční a političtí zajatci a stará žena je přesvědčena, že mezi nimi najde svého syna, Ahmedova otce, který se nevrátil z války v Perském zálivu v roce 1991. Na své cestě z kurdských hor do Babylonu potkávají lidi s podobným i jiným, ale často stejně tragickým osudem. Chlapec se snaží porozumět touze své babičky po nalezení syna a věrně ji následuje na cestě za otcem, kterého nikdy neviděl. Ahmed se chce stát vojákem, ale tato strastiplná cesta možná jeho touhy nenávratně změní… Film autenticky přibližuje atmosféru právě osvobozeného Iráku. Jednoduše a civilně vyprávěný příběh, připomínající blízkou tradici íránského filmu, je natočen s citem pro hluboký zármutek, vyvěrající ze zvěrstev napáchaných Husajnovým režimem. Snímek byl s úspěchem uveden na festivalech v Sundance i v Berlíně.