Čekali jste, že se někdy zasmějete nad teroristickými útoky? Sofistikovaná, černočerná a satirická komedie o tom, zda lze být mudžáhidem s krabicí na hlavě, jestli je lepší vyhodit do povětří mešitu nebo drogerii prodávající kondomy a jak spolehlivě zabít Usámu bin Ládina. Snímek byl uveden na festivalu v Sundance.
Parta potenciálních teroristů plánuje útok, při kterém má protéct mnoho krve. Jen se nemůžou shodnout, čí krev by to měla být. Síla filmu s prvky černého humoru spočívá v nejednoznačnosti i podvratnosti, s jakou využívá stereotypy muslimů, britských politiků i fanatiků jakéhokoli druhu. O sebevražedných atentátech se tu hovoří stejně bezelstně jako o příběhu filmu Lví král. Humor nevyplývá jen z účelně pointovaných situací či široké palety exotických nadávek, ale i z precizní charakterizace postav. Ty snímek představuje jako nebezpečné nejen pro britskou společnost, ale především pro ně samé. Ačkoli je divák stavěn do pozice, kdy se směje přípravám teroristické operace, je tento smích zákonitě doprovázen mrazením v zádech. Originální, humornými situacemi nabitý, odvážný, ale nikoli neuctivý snímek klade mezi řečí mnoho otázek, nad nimiž však stojí ta nejzásadnější: Kde leží a jak tenká je hranice mezi mučedníkem a hňupem?