Autokino zkázy
Spektakulární tečka za zlatou érou australských béček ukazuje budoucnost, kde je buřičská mládež internována do autokin. Z rebelské módy a flákačství se staly pilíře uzavřené společnosti. Žije se v autech, k jídlu je fast food, drogy jsou volně dostupné a každý večer se promítá béčkový film.
Uhrančivě sebereflexivní tečka za zlatou érou australské žánrové produkce a dobou autokin je zasazena do (v době natáčení) blízké budoucnosti. Společnost rozklížená vlivem ekonomické krize a globálních konfliktů je sužována problémem nezvladatelné mládeže terorizující ulice měst. Jediným řešením je internace, která probíhá nenápadně. Výlet mladistvého párečku za zábavou do autokina se tak změní na nedobrovolný pobyt ve vězení. Vyprávění okořeněné hrstkou akčních scén se soustředí především na vykreslení promyšleného světa internačního autokina, který pojímá jako společnost braku, nevázanosti a odpadu. Rebelská móda osmdesátých let, spojující glamrock, punk, graffiti a disco, se stala každodenní rutinou, žije se v autech, k jídlu je výhradně fast food, sehnat cokoli zdravého je nemyslitelné, ale drogy i antikoncepce jsou volně dostupné a každý večer se promítá nějaký australský béčkový film.