Jubal
Nově zrestaurovaný hvězdně obsazený realistický western v hlavní roli s Glennem Fordem coby toulavým honákem, který se na ranči drsného, leč dobrosrdečného Shepa stává nedobrovolným aktérem osudových intrik žárlivého předáka. Dále hrají Ernest Borgnine, Rod Steiger nebo Charles Bronson.
Jeden z méně známých westernů Delmera Davese rozehrává drama žárlivosti a moci, volně inspirované Shakespearovým Othellem, na pozadí spektakulární scenerie národního parku Grand Teton ve Wyomingu. Glenn Ford v jedné z nejpozoruhodnějších rolí své kariéry ztělesňuje toulavého nájemného honáka, kterého se ujímá drsný, leč dobrosrdečný rančer Shep (Ernest Borgnine). Nový příchozí je ovšem trnem v oku honáckému předákovi Pinkymu (Rod Steiger), odvrženému milenci rančerovy atraktivní manželky (Valerie Frenchová), který kolem zmíněných aktérů rozpřede síť pomluv neodvratně směřujících k dramatickým událostem. Hvězdné obsazení realistického westernu s psychologizujícími aspekty, vyvedeného v technicoloru, doplňuje Charles Bronson v jedné z prvních výraznějších rolí kariéry. Širokoúhlá podívaná, jíž se v době svého vzniku dostalo pochvaly od kritiky, se dočkala zaslouženého a velmi potřebného zrestaurování týmem odborníků ze studia Sony Columbia pod vedením experta Grovera Crispa.