Renomovaný fotograf Vic a modelka Ana se rozhodnou skoncovat se svým bouřlivým a destruktivním milostným vztahem. Jejich příběh se odvíjí v soustředných kruzích prostoru a času na pozadí barcelonského světa módy a modelingu... Druhý snímek režiséra, který vzbudil pozornost svým celovečerním hraným avantgardním debutem A+ (2004).
Mía se uchází o místo fotografky ve studiu, které vlastní Vic. Strefila se však do dne, kdy tento renomovaný profesionál s nálepkou cool prožívá těžký den: právě se s ním rozešla modelka Ana. Vic se rozhodne na tisíc dní odjet z Barcelony a navrhne Míe, aby zaujala jeho místo... Ona „tisícovka" dává do pohybu množství minipříběhů, lásek a nelásek, soustředných kruhů, které Vicův ateliér krátkodobě naplňují nejrůznějšími postavami, procházejícími focením, modelingem, castingem. Modelky vláčené uměle vytvořeným světem, upřednostňující práci před láskou, ale stále hledající cit v nereálném světě... Film dýchá duchem Barcelony a opírá se o její pověst jako sídla avantgardy, architektury, fotografie, malířství a umění vůbec. Vytváří její vizuálně vybroušený moderní portrét, do kterého je začleněna řada interaktivních hudebních a tanečních čísel, módních přehlídek a 3D animací.