Býčí šíje
Mladý chovatel dobytka Jacky Vanmarsenille dostává lákavou nabídku podílet se na nelegálním obchodu. Temný thriller začínající jako mafiánské drama se postupně mění v silné drama individuální. Vedle podmanivé kamery je síla ponurého snímku založena na výjimečném „fyzickém" herectví M. Schoenaertse.