Čtyřicetiletý Mirsa má před sebou nelehký úkol: po sedmnácti letech dát znovu dohromady svou kdysi populární punkovou skupinu a vystoupit s ní na koncertě v „albánské" části Makedonie. Úderné, nezávislé road movie režiséra a scenáristy Vladimira Blaževského vypráví o lidech, pro něž punk není jen hudbou, ale celoživotním postojem.
Mirsa je bývalý zpěvák kdysi nejpopulárnější makedonské punkové kapely, jež se dávno rozpadla. Táhne mu na čtyřicet, stále žije s matkou a příležitostně pomáhá s prodejem drog albánskému dealerovi Gzimovi, který mu za to levněji nechává trávu. Jednoho dne přijde Gzimo s nabídkou, ať dá Mirsa znovu dohromady kapelu, s níž potom budou hrát na charitativním koncertě v Debaru, makedonském městě s albánskou většinou obyvatelstva. Mirsa má před sebou téměř nadlidský úkol: po sedmnácti letech najít a přesvědčit všechny členy skupiny, z nichž někteří se po rozpadu Jugoslávie přesunuli z Makedonie do jiných republik, aby společně znovu vystoupili na koncertní pódium. Režisér a scenárista Vladimir Blaževski natočil s minimálním rozpočtem úderné, nezávislé road movie o lidech, pro něž punk není jen hudba, ale celoživotní postoj. S černým humorem a nadhledem se dotýká i závažnějších témat a díky dokumentaristickému přístupu, který zvolil, dosahuje dojmu maximální přesvědčivosti.