Třicátník Junior se po letech strávených v cizině vrací zpátky na Island v doprovodu svého záhadného přítele z Německa. Domů přijíždí v naději, že se bude moct spolehnout na finanční podporu otce Seniora, brzy se ovšem ukáže, že tento bývalý multimilionář a chronický defraudant místo údajné luxusní vily obývá přívěs zaparkovaný v karavanovém městečku.
V úvodu druhého celovečerního snímku režisérky Valdís Óskarsdóttirové se třicátník Junior vrací po letech strávených v cizině zpátky na Island v doprovodu svého záhadného přítele z Německa. Domů přijíždí v naději, že se od otce Seniora dočká finanční podpory; brzy se ovšem ukáže, že tento bývalý multimilionář a chronický defraudant místo údajné luxusní vily obývá přívěs zaparkovaný v karavanovém městečku na samém konci cesty, jejíž jméno nese i samotný film. Obrázek poněkud podivínské rodinky dále doplňují Seniorova nová manželka, bývalá královna krásy, a Juniorova babička, která doma chová vskutku nenáročného mazlíčka – vycpaného tuleně. Přesto lze Juniorovo příbuzenstvo jen stěží označit za nejbizarnější obyvatele tohoto totálního zapadákova, spravovaného nerudným zuřivcem zvaným BB. Valdís Óskarsdóttirová – mimo jiné též vynikající střihačka podepsaná například pod filmem Věčný svit neposkvrněné mysli - tímto sympaticky výstředním snímkem opět potvrzuje pověst mimořádně pozoruhodné autorky.