Dopis Eliovi
Martin Scorsese a Kent Jones natočili celovečerní dokument o hollywoodském režisérovi Eliovi Kazanovi (1909–2003) jako poctu muži, který si i v neosobním prostředí americké továrny na sny dokázal udržet uměleckou identitu.