Nesvatbov
Bývalý generál a současný starosta východoslovenské vesnice Zemplínske Hámre, jejíž obyvatelstvo pomalu vymírá, se odmítá smířit s neveselou skutečností a rozhodne se vzít osud obce do svých rukou. Uspořádá velkolepou seznamovací akci, na níž je rozhodnut spárovat nezadané mladé muže a ženy. Režisérka Erika Hníková ve svém situačním dokumentu, uvedeném na letošním Berlinale, sleduje, nakolik byly starostovy snahy úspěšné.