Nezávislá, časosběrná love story se odehrává na více než neobvyklém místě – na evangelickém hřbitově v pražských Strašnicích, na němž našla útočiště skupinka bezdomovců. Dva z nich, Jana a Jan, k sobě najdou cestu a rozhodnou se snášet nelehký životní úděl společně. S citem natočený dokument režiséra, scenáristy a publicisty Davida Vondráčka je působivou, místy až mrazivou sondou do života lidí na ulici.