V krajinách ticha /Nikolaj a Ludmila/
Nikolaj žije v domku na břehu Angary, živí se jako rybář a lovec. Ludmila žije sama na kraji tajgy, píše básně a maluje obrazy. Navzájem se neznají, ale mají mnoho společného. Oba se naučili žít sami uprostřed rozhlehlé sibiřské přírody, samota je jejich volba a jejich cesta. Setkání s nimi je rozpomenutím se na vlastní, hluboko uvnitř nás přítomnou „krajinu ticha".