Trasy myšlenek
Audiovizuální esej Tima Novotného, využívající originální soundtrack skupiny Sofa Surfers, nás v jedinečném rytmu provází prostorami podzemních drah několika světových metropolí a ukazuje jejich jednotlivá specifika. Náladotvorný snímek vyniká působivou souhrou hudby s obrazem.
Pro většinu lidí představuje metro pouze spolehlivý dopravní prostředek, který je rychle a bezpečně dopraví na požadované místo. Audiovizuální esej Tima Novotného však ukazuje, že podzemní dráha skrývá mnohem více. Může být doslova semeništěm nejrůznějších lidských příběhů (New York), centrem rozmanité hudební produkce (Los Angeles), oblíbeným místem sebevrahů a sexuálních deviantů (Tokio), nablýskanou turistickou atrakcí (Moskva) nebo jen ideálním místem pro studium či relaxaci. Za nepřetržitého doprovodu vynikajícího soundtracku skupiny Sofa Surfers, právem označované za „rakouské Massive Attack", nás tvůrce v jedinečném rytmu provází prostorami podzemních drah několika světových metropolí a ukazuje jejich jednotlivá specifika. Náladový snímek, místy připomínající obrazově vytříbený videoklip, vyniká originálním vizuálním zpracováním a působivou souhrou hudby s obrazem.