Výheň
Píše se rok 2016 a svět je v důsledku prudkého nárůstu globálního oteplování vyprahlou pustinou. Přežívají jen nejpřizpůsobivější jedinci nebo ti, kteří se neštítí násilí; nezřídka je však třeba obojí. Debutující Tim Fehlbaum získal za svůj propracovaný postapokalyptický příběh o přežití řadu ocenění.
Schází-li tomuto postapokalyptickému příběhu o chmurné budoucnosti něco na originalitě, pak to bohatě vynahrazuje dokonalou propracovaností a působivou atmosférou. Svým vyprávěním o čtveřici přeživších, kteří se všelijak protloukají a hledají na vyprahlé Zemi vodu, navazuje debutující režisér Tim Fehlbaum na filmy jako Planeta opic, Šílený Max či Vysvobození. Píše se rok 2016 a svět je v důsledku prudkého nárůstu globálního oteplování spálenou pustinou. Přežívají jen nejpřizpůsobivější jedinci nebo ti, kteří se neštítí násilí; nezřídka je však třeba obojí. Marie, její mladší sestra Leonie a přítel Phillip míří autem do hor v naději, že tam naleznou vodu. Na opuštěné čerpací stanici se dostanou do konfliktu se šlachovitým Tomem, ale vyrovnanost sil a zjištění, že by jim svou chytrostí a šikovností mohl být k užitku, je brzy přimějí uzavřít s cizincem alespoň dočasné příměří.