Bella Vista
Hravý snímek zaznamenává proměnu klubovny bývalého provinčního uruguayského fotbalového týmu Bella Vista v nevěstinec pro transvestity a poté v katolickou kapličku. Postavy filmu připomínají na jedné straně magicko-realistický mikrosvět Márquezových románů a na druhé straně antihrdiny Okresního přeboru.
Je tomu už dvacet let, co se v malém provinčním uruguajském městečku strhla bitka mezi fanoušky a hráči místního fotbalového klubu Bella Vista. Klub byl vyloučen ze soutěže a jeho osiřelá klubovna časem přeměněna na hojně navštěvovaný nevěstinec s transvestity. Bývalý ředitel klubu a místní silák Patón Lerena se však s takovýmto „znesvěcením" klubovny nehodlá smířit, zburcuje své bývalé spoluhráče a začne podnikat kroky, aby se „doupě neřesti" proměnilo v katolickou kapličku. Dokumentaristka Alicia Canová zaznamenává celou anabázi s citem pro zachycení specifické vesnické poetiky, již nalézá i v tomto zapadlém koutě světa. Nebojí se také po formální stránce balancovat na hraně stylizovaných a napůl hraných momentů, v nichž postavy jejího hravého dokumentu připomínají na jedné straně magicko-realistický mikrosvět Márquezových románů a na druhé antihrdiny Okresního přeboru.