Je těžké být bohem
Kostomarov a Cattin (Matka na MFF KV 2008) zaznamenávají už deset let trvající a dosud neukončené natáčení nového filmu ruského režiséra Alexeje Germana st. podle románu bratrů Strugackých. Sugestivní vhled do specifického prostoru s vlastními zákony je portrétem nejen slavného a nekompromisního tvůrce, ale i jeho země.