Před tebou obnažen
Citlivě zaznamenaná a netradičně pojatá love story provází diváka veškerými peripetiemi vzájemného vztahu jednoho z nejuznávanějších skandinávských malířů Larse Lerina a mladého brazilského tanečníka Manoela, pro něž zprofanované klišé o síle lásky, jež hory přenáší, nabývá absolutní platnosti.