Kichot
Portrét nonkonformního polského umělce Marcina Harlendera, který žije se ženou Grażynou a čtyřmi malými dětmi v bytě plném odpadků, ale i tvůrčích podnětů, jimiž po vzoru Dona Quijota bojuje proti vnějšímu světu.
Zarostlý excentrický bohém Marcin je typem umělce, pro něhož je umění na prvním místě, rodina až na druhém. Při pohledu na špínu a nepořádek panující v malém bytě, který Marcin obývá s ženou Grażynou a čtyřmi malými dětmi, si člověk říká, zda tento polský don Quijot, bojující proti vnějšímu světu uměním, neměl nechat svou Dulcineu raději bezdětnou. Hranice mezi liberální výchovou a nezodpovědným chováním se zde stírá podobně jako Marcinův smysl pro realitu a obava, že ho čaroděj promění v kovového mechanického klokana.