Polské iluze
Úsměvně laděný snímek Jacoba Dammase a Helgy Rennerové nás seznamuje s životem několika postav v pozvolna se modernizujícím polském přímořském maloměstě Darłowo s využittím řady momentů, obsahujících kouzlo nechtěného humoru i zdánlivě vážného, ve skutečnosti však jemně ironického komentáře.