Odjíždím ve středu
Poetický snímek norské režisérky, kombinující záběry super 8 i HD kamery, je nostalgickým ohlédnutím za průběhem romantického vztahu dvou mladých dívek i pokusem zjistit, v jaké hloubce a v jakých podobách může taková událost uváznout v lidské paměti.