Versailleská královna
Jeden z diváckých hitů letošního Sundance zachycuje snahu Davida Siegela vybudovat nejhonosnější rodinné sídlo Spojených států. Na vlivného amerického miliardáře, žijícího se svou o třicet let mladší ženou Jackie a osmi dětmi, však tvrdě dopadá finanční krize, a sen o americké obdobě Versailles se rozplývá.
Americká dokumentaristka a fotografka Lauren Greenfieldová se rozhodla zachytit život vlivného amerického miliardáře Davida Siegela a jeho o třicet let mladší ženy a bývalé Miss Florida Jackie. V době začátku natáčení si právě nechávají stavět největší rodinné sídlo v USA, inspirované zámkem ve Versailles, a nemohou se dočkat, až se zde se svými osmi dětmi usadí. Roku 2008 však přichází ekonomická krize, která tvrdě dopadne i na jejich přepychový život, a sen o americké obdobě Versailles se začne pozvolna rozplývat. Citlivě poskládaný portrét miliardářského páru nás nechává s nebývalou otevřeností nahlédnout nejen do jejich soukromého života, ale i do obchodních praktik Siegelovy firmy Westgate. Působivý snímek o zhroucení jednoho amerického snu byl natáčen v průběhu dvou let. Premiérovému uvedení na festivalu Sundance se nakonec David Siegel snažil zabránit. Marně.