Devatenáctiletý Viorel žije s matkou v zapadlém moldavském městě, nemá žádné velké ambice ani iluze o životě. S kamarádem Goosem si přivydělává nelegálními obchody. Postupně se však rozhodne vzít život do vlastních rukou... Debutující Igor Cobileanski ve svém sociálně laděném debutu autenticky zachycuje bezvýchodnou situaci mladé generace, vyrůstající v místě bez vyhlídek na lepší život.
Devatenáctiletý Viorel žije s matkou v zapadlém moldavském městě, nemá žádné velké ambice ani iluze o životě. S kamarádem Goosem si přivydělává nelegálními obchody a pomáhá mu splnit jeho sen o létání. Matka, s níž žije, se ho snaží přesvědčit, aby si našel slušnou práci. Viorel se postupně začne snažit vzít život do vlastních rukou... Mladý režisér Igor Cobileanski ve svém sociálně laděném debutu autenticky zachycuje bezvýchodnou situaci mladé generace, vyrůstající v místě bez vyhlídek na lepší život. Debutující režisér se ve vykreslení ponuré reality moldavského maloměsta mohl opřít o světově uznávaného kameramana Olega Mutua (mj. spolu- pracovníka Cristiana Mungiua či Sergeje Loznici) a na scénáři spolupracoval s významným rumunským režisérem Corneliem Porumboiuem. Realistické, místy až dokumentaristicky laděné drama začínajícího režiséra moldavského původu je nejlepším důkazem toho, že rumunská nová vlna se ještě ani v nejmenším nevyčerpala.