V dole Mayrau nedaleko Karlových Varů se v loňském roce šílený vědec Viktor (Karel Roden) šťoural v mozcích nebohých komunistických a nacistických vojáků a hledal v nich hrůzné řešení druhé světové války. Nakolik byl jeho projekt příčetný, to můžete posoudit při projekci, na kterou vás zve Festival otrlého diváka.
Návštěvníkům festivalu v Karlových Varech doporučujeme podniknout výpravu do nedalekého dolu Mayrau. Kromě hornického skanzenu zde s trochou štěstí můžete narazit i na několik zbytků zohavených mrtvol ruských vojáků nebo ledabyle pohozených lidských mozků. Právě tady si totiž šílený vědec Viktor (Karel Roden) nedávno vystavěl malý Frankensteinův mlýn, kde ordinoval válkou zbídačeným komunistickým i nacistickým vojákům hodně neobvyklou terapii. Ta zahrnovala například přidělání vrtule z bojového letounu na trup těla nebo spojení dvou různých mozkových hemisfér dohromady. Pokud však chcete vidět, jak se dloubá v obnažených mozkovnách nejrůznějších obětí a vrahů, dejte raději přednost půlnoční projekci filmu, který v Mayrau natočil Richard Raaphorst (a na který vás zve i kanárská spojka karlovarských dramaturgů, Festival otrlého diváka, jehož zástupci také projekci osobně uvedou).