DK
Stavitel, který nejradši bourá. Plachý excentrik, chladnokrevný panikář, asketický hedonik, velkorysý uzurpátor. Vynálezce života. Koláž jako metoda, fragmenty vzpomínek, hledání identity, ich-forma. Celovečerní dokument o životě a smrti radikálního architekta Davida Kopeckého.