Nick Cave: 20 000 dní na Zemi
Dvacetitisící den v životě Nicka Cavea začíná zvoněním budíku a končí procházkou po mořské pláži. Precizně propracovaná struktura snímku nechá diváka nahlédnout do nitra tvořivé, originální a uhrančivé osobnosti Nicka Cavea, jehož autorský rukopis je ve snímku nepřehlédnutelný. Na devadesát pět minut se divák ocitne ve společnosti nesmírně tvůrčí osobnosti.
Dvacetitisící den v životě Nicka Cavea začíná zvoněním budíku a končí procházkou po mořské pláži. Nitro umělecky nesmírně tvůrčí a multifunkční osobnosti – hudebníka, skladatele, scenáristy a romanopisce – se před divákem odkrývá v osobité, poetické a svébytné mozaice. Hrané scény se střídají s reálnými v přesně propracované filmové struktuře, kdy záleží pouze na divákovi, kolika vrstvami se nechá unést a kolik jich ve filmu odhalí. V terapeutovi, kterého Cave navštíví, je možné rozpoznat uznávaného moderního filozofa Alaina de Bottona, v prostředí identifikujeme Brighton a nechybí ani vtipné momentky rozhovorů Cavea se spolupracovníky. Nick Cave se obrací přímo k divákovi a sdílí s ním názory na život, na svět, ale především na skládání písní a uměleckou kreativitu. Na devadesát pět minut se divák ocitá v exkluzivní společnosti talentované a charismatické osobnosti.