Jako vůbec prvnímu bude karlovarskému publiku nabídnut náhled do nejnovější, zatím nedokončené tvorby Bena Riverse. Kompilaci toho nejčerstvějšího připraví režisér těsně před festivalem a zahrne do ní chystaný snímek Věci, který natáčí u sebe doma.
„Momentálně natáčím film, který se jmenuje Věci a který je zakázkou i výzvou – vzniká totiž u mě doma," napsal Ben Rivers v květnu 2014 o jednom z projektů, na nichž toho času pracoval a jejichž nehotové verze představí poprvé v Karlových Varech. V krátkém filmu Věci kompiluje záběry primitivních kreseb, fotografií i exteriérů, jejichž syntézou dokazuje, že bohatý vesmír má každý z nás k dispozici ve svém bezprostředním okolí a není nutno se kvůli němu obracet ke hvězdám. I ve své nejnovější tvorbě zůstává Rivers nadčasový a magický.