Nagima
Nagima, uzavřená osmnáctiletá dívka, živoří spolu se svou jedinou kamarádkou Aňou ve skromném příbytku na okraji Almaty. Naděje, že dvě opuštěné dívky čeká lepší budoucnost, není příliš velká… Režisérka Issabajevová s minimem dialogů a za pomoci výrazných, nehostinných lokací rozehrává silný lyrický příběh o zoufalé touze po lásce a přijetí společností.