Někde jinde
Noa se dlouho cítila svobodněji v Berlíně než v rodném Izraeli, a přesto se nečekaně rozhodne vrátit domů. Radost ze shledání brzy překryje nechuť k jednotvárnosti zvyků a rituálů i k neustálému strachu z ohrožení. Kam jinam ale jít? Režisérka Ester Amramiová nepochybně vložila do svého prvního filmu nemálo vlastních zkušeností a pocitů.