Aleluja
Gloria se díky internetové seznamce setká s charismatickým Michelem. Jiskra přeskočí a Gloria zjistí, že udělá vše pro to, aby si Michelovu lásku udržela. Provokativní režisér se opět noří hluboko do lidského nitra, kde nachází nejen čistotu lásky, ale také patologickou touhu vlastnit a ovládat. Stísňující atmosféru snímku, který je inspirován skutečnými událostmi, umocňuje až halucinační kamera a vynikající herecké výkony.
Gloria poté, co opustila manipulativního manžela, žije sama pouze s dcerkou. Jednoho dne odpoví na inzerát na internetové seznamce. Když potká Michela, ihned mezi nimi přeskočí jiskra a Gloria si záhy uvědomí, že udělá vše, aby si tuto úchvatnou lásku udržela. Michel je ale zvyklý žít „za peníze" žen, se kterými se seznamuje. Provokativní a originální belgický režisér se opět noří hluboko do lidského nitra, kde nachází nejen čistotu lásky, ale také nezvladatelné vášně či patologickou touhu vlastnit a ovládat. Snaží se zjistit, kam až je člověk schopen zajít, když začne ztrácet kontrolu nejen nad realitou, ale především sám nad sebou. Sugestivní a stísňující atmosféru filmu, který s nadsázkou hovoří o psychologické závislosti v partnerském vztahu, umocňuje až halucinační kamera a podporují vynikající herecké výkony Laurenta Lucase a Loly Dueñasové. Děj filmu je inspirován novinovou zprávou, která v letech 1947–49 šokovala celou Ameriku.