Vizuálně poutavé intimní drama Chvění sleduje Junn (Pei-pei Cheng), Kaiovu čínsko-kambodžskou matku, a Richarda (Ben Whishaw), Kaiova nepřiznaného životního partnera, kteří se snaží vyrovnat s tragickou událostí. Talentovanému debutujícímu režisérovi se daří citlivě zachytit rozdílná stadia smutku a truchlení, stejně jako duševní zmatek obou hrdinů.
Vizuálně poutavé Chvění je intimní a tlumené drama, odehrávající se v současném Londýně a sledující dva odlišné hrdiny – Kaiovu matku Junn, která je čínsko-kambodžského původu a žije v domově důchodců, a Richarda, Kaiova nepřiznaného životního partnera. Oba se snaží vyrovnat s tragickou událostí, která je hluboce zasáhla – s Kaiovou smrtí. Talentovanému debutujícímu režisérovi se daří citlivě zachytit rozdílná stadia smutku a truchlení, stejně jako přítomný duševní zmatek. Reálné pasáže střídají ty snové, objasňující vztah postav ke Kaiovi. Nelineární způsob vyprávění dotváří mozaiku příběhu, který se odvíjí téměř beze slov. Režisér se opírá o autentické herecké výkony Bena Whishawa a legendární čínské herečky Pei-pei Cheng, kteří jsou schopni výrazem tváře zachytit i ty nejniternější pohnutky a pocity. Film byl s velkým úspěchem uveden v mezinárodní soutěži na letošním Sundance.