Jazykolam
Vidíme magnetofonový pás, slyšíme mužský hlas čtoucí jazykolam. A vidíme také mistryni zvuku, jak neomylnými pohyby vystřihuje chyby. Opravený záznam nám ale není nikdy dáno slyšet. Výprava za zdi rozhlasového studia, které skrývá mnohá, nejen analogová kouzla.
Legendární rozhlasová technička a mistryně zvuku Jitka Borkovcová stojí před střihačským stolem a na magnetofonovém páse přehrává monotónní záznam. Mužský hlas na něm čte stále dokola jazykolam a domnělou monotónnost začnou narušovat přeřeknutí, zadrhnutí, chyby. V tu chvíli zvukařka nahrávku zastaví, pás převine zpět a chybu odstraní. Na kotouč vpravo se pozvolna navíjí bezchybný záznam, který nám ale není dáno slyšet. Na 16mm film natočený snímek proniká za zdi rozhlasového studia a odhaluje kouzlo techniky, která přestala vyhovovat.