Glue
„Komentář k naší současnosti, která je noční můrou. Pod křídly bezpilotního letounu MQ-9 Reaper je muž pohlcen činnostmi, které pohánějí pohnutky stejně tak fetišistické jako vědecké." Tak charakterizuje svůj krátký film německý umělec Moritz Uebele, který v barvitém a takřka taktilním snímku komponuje nesmírně přitažlivou mizanscénu, pod jejímž povrchem je ale cosi značně znepokojivého. Důsledně komponovaný snímek doprovází neméně promyšlená zvuková stopa, která prohlubuje jeho snovost, ale v prvé řadě podprahovou nepříjemnost.