Skončilo to dřív, než jsi mohl vidět konec
Do přitažlivého a uzavřeného mikrosvěta, který zostřuje vnímání detailů i povahy věcí a jejich pomíjivosti, zasazuje japonský umělec Shigeo Arikawa krátký snímek, jímž se vyrovnává s konceptem „konce" a jeho možných čtení.