Ptáci a lidé
V pařížském letištním komplexu nedaleko Roissy se dva neznámí lidé pokoušejí dát smysl vlastnímu životu. Zkušená francouzská filmařka a představitelka autorského filmu ve vizuálně sugestivním snímku stvrzuje pověst nekompromisní a originální režisérky, která s divákem dokáže vést dialog a umožnit mu na okamžik se zamyslet nad vlastním životem, jeho smyslem a směřováním.
V pařížském letištním komplexu nedaleko Roissy se dva neznámí lidé pokoušejí dát smysl svému životu. Prvním z nich je americký inženýr, který se ocitl pod obrovským profesním a emočním tlakem a náhle se rozhodne radikálně změnit směr dosavadního života. Druhým je mladá hotelová pokojská, která zakusí život pozměňující zkušenost a nadpřirozený zážitek. Zkušená francouzská filmařka a představitelka autorského filmu i tímto snímkem stvrzuje pověst nekompromisní a originální režisérky, která dokáže s divákem vést dialog a umožnit mu na okamžik se zastavit a zamyslet nad způsobem vlastního života, jeho smyslem a směřováním. Genialita Pascale Ferranové pak tkví v tom, že esejisticky a filozoficky orientované dílo okoření absurdním humorem, nezvyklými stylistickými nápady a vizuálně sugestivní a uchvacující formou. Takový typ snímku pak právem patřil k nejdiskutovanějším titulům canneské sekce Un certain regard.