astma
Dušení jako příznak nemoci i jako obecný pocit. Pro Guse je život pouze obtížně splnitelným úkolem. Drogově závislý outsider se vydává na velmi špatný trip, ve snaze uniknout sám sobě. Celovečerní debut Jakea Hoffmana je autentickým pohledem na současnou newyorskou nezávislou generaci umělců, jež se drží hesla „Žij rychle a zemři mladý".
Gus se ve svém životě dusí, nejen obrazně, a smysluplná existence je pro něj jen těžko splnitelným úkolem. Astmatické záchvaty kašle ho přepadají ve chvílích, kdy se to nejméně hodí, coby všudypřítomná vzpomínka na pokus řešit svou životní nejistotu radikální cestou. Někde mezi drogami, nedostatkem peněz a táhlým pocitem vykořeněnosti vidí Gus světlý bod v podobě Ruby, okouzlující sebevědomé rockerky, která má v životě mnohem jasněji než on. Ve snaze uniknout sám sobě se mladý outsider, vzhledem nápadně připomínající Micka Jaggera, vydává v ukradeném kabrioletu na nevyzpytatelný trip… Celovečerní debut Jakea Hoffmana je živelně autentickým pohledem na současnou newyorskou bohému, jež za doprovodu rockových hitů hledá sebe samu. Mladou hereckou dvojici Benedicta Samuela a Krysten Ritterovou podpořili ve vedlejších rolích zkušenější kolegové Rosanna Arquetteová, Iggy Pop a Nick Nolte.