Možná život
Exil, identita nebo tělesnost – to jsou témata rozvíjená v neobyčejném snímku Manie Akbariové a Marka Cousinse, dvou filmařů, které spojuje jiskřivý intelekt, osvěžující přirozenost a láska ke kinematografii. Tvůrci spolu komunikují prostřednictvím „filmovaných dopisů", sdílených komplexních audiovizuálních zpovědí mimořádné intenzity.
Identita nebo tělesnost jsou témata rozvíjená v neobyčejném snímku Manie Akbariové a Marka Cousinse, dvou filmařů, které spojuje jiskřivý intelekt, osvěžující přirozenost a láska ke kinematografii. Tvůrci spolu komunikují prostřednictvím „filmovaných dopisů", sdílených komplexních audiovizuálních zpovědí mimořádné intenzity. „Je to staromódní dílo v dopisech jako romány Nebezpečné známosti nebo Pamela od Samuela Richardsona, ovšem radikálně přizpůsobené digitálnímu věku s moderními tématy jako nahota, Írán nebo exil," říká Cousins. Mania Akbariová dodává: „Jde o jakýsi film- -happening, který je výsledkem setkání dvou přístupů k formě, příběhu, rytmu, zvuku a pohybu." Možná život skýtá zážitek čistého potěšení při sledování inspirativního střetu intelektu s intuicí, který obohacuje přímočará upřímnost při sdílení hluboce intimních prožitků a myšlenek. Svůj prostor – mezi řádky a záběry – má i vzrušující čekání na odpověď.