Neposlušní
Leni a Lazar si byli v dětství blízcí. Jako dospělí se znovu setkávají a na bezcílném výletě zkoumají, jestli společný smysl pro nevázané bourání maloměstské nudy může jejich pouto obnovit. Anarchisticky hravý a zároveň poetický snímek provázejí vstupy vševědoucího vypravěče, které mohou nasměrovat diváka, ale bohužel ne postavy samotné. Leni a Lazar si musí svůj vztah vyřešit sami.
Leni a Lazar si byli v dětství blízcí. Měli svůj vlastní svět a rituály. Pak ale Lazar odjel a vrátil se už jako dospělý. Leni teď pracuje v lékárně, navazuje krátké známosti a neví, co dělat se životem. Zdá se, že chuť s nenucenou hravostí bourat konvence je přesně to, co by dvojici mohlo pomoci překonat léta odloučení. Vyrážejí společně na cestu bez cíle a bez pravidel. Dvě postavy se na kolech řítí létem prodchnutou krajinou za zvuku srbských hitů let dávno minulých. Hrají si, hádají se, pobuřují okolí a hlavně si vytváří zmatek sami mezi sebou, který nedokáže urovnat ani postava chápavého vypravěče, pravidelně zasahujícího do děje. Celovečerní debut režisérky a producentky Miny Đukićové je impresionistickým pohledem na vztah, kde spíše než slova hrají roli gesta či prožitek společně narušené maloměstské nudy. Anarchistická hravost je podpořena neobvykle ostrými střihy, vypravěčskou nápaditostí a fascinující kamerou.