Život na Sunsetu
Šedesátá léta jsou u konce, nikoliv však bujaré večírky, či protesty ovládající losangeleský bulvár Sunset Strip. Dynamický střihový film spojuje dobové snímky, hudbu i zpravodajství a vytváří tak portrét doby, jejíž pestrost se pozvolna začala zbarvovat i do temnějších odstínů.
60. léta jsou u konce a ulicemi Hollywoodu prostupují jak odér psychedelie, tak protesty a policejní zásahy proti mládeži. Americký filmař John Warren ve svém krátkém filmu skládá poctu turbulentní době, jak ji nejlépe vystihují právě záběry z bulváru Sunset Strip. Vrací se do časů, jež přinesly značné opojení i množství inovací a vzrušení, které šly navíc často ruku v ruce – jako v případě LSD. Warren respektuje dobovou estetiku, ale při střihu nalezených filmových materiálů do svého díla zároveň vkládá autorský komentář.