Björk: Biophilia Live
V roce 2011 přišla islandská umělkyně Björk s projektem Biophilia, který se neomezoval jen na hudební nahrávku. Jednou z extenzí tohoto mimořádného počinu se stal i koncertní film, který režírovali uznávaný Peter Strickland a spolupracovník kapely Sigur Rós Nick Fenton.
V roce 2011 přišla islandská umělkyně Björk s projektem Biophilia. Jeho součástí nebyla jen její osmá řadová deska, ale i specifické koncerty, interaktivní aplikace anebo edukativní programy. To vše nyní rozšiřuje ještě koncertní záznam. Ten vznikl na vystoupení v Londýně v sále Alexandra Palace, kde končilo turné k Biophilii, a Björk na něm spolupracovala s režiséry Nickem Fentonem a Peterem Stricklandem. Vyjma samotné, jako vždy fascinující Björk uvidíme andělský islandský sbor, rakouského perkusionistu Manu Delaga a množství neobvyklých nástrojů. V samotném filmu je koncert dokreslován kolážemi tektonických desek, DNA, Měsíce, hub a jiných obrazů z oblasti vědy. Výsledný snímek úchvatně ilustruje skladby a koncepty projektu Biophilia, ale i jiné klasické skladby z dřívějších let jedinečné kariéry Björk.