Self Made
Vizuálně poutavý snímek vypráví příběh dvou mladých žen – Izraelky a Palestinky, uvázlých v zavedených životech. Režisérka stvořila svébytný tvar příběhu, který se podobá jakési moderní pohádce pro dospělé, plné nenadálých záměn, zdánlivých nelogičností, ale i absurdního a situačního humoru.
Vizuálně poutavý snímek vypráví příběh dvou mladých žen – Izraelky a Palestinky, uvázlých a polapených ve vlastních zavedených životech. Michal je známá a respektovaná jeruzalémská umělkyně, zatímco mladá Palestinka Nadine pracuje v továrně na nábytek. Po nenadálém zmatku na kontrolním stanovišti se náhle ocitnou v životní roli té druhé ženy a na opačné straně hranice. Děj tohoto hravého filmu není tak podstatný jako originální přístup talentované autorky k vyprávěcí struktuře příběhu plného záměn, drobných nedorozumění, zdánlivých nelogičností, ale i absurdního a situačního humoru. Režisérka, která je zároveň autorkou scénáře, stvořila svébytný tvar příběhu, který se podobá jakési moderní pohádce pro dospělé a vyjadřuje se k aktuálním tématům nejen své země, ale také k identitě člověka a roli ženy v současné moderní společnosti.