Na Manilu se pomalu blíží bouře. V dusnu, které s ní přichází, se však skrývá cosi zlověstného, co probouzí v obyvatelích města sebevražedné sklony a další nevyzpytatelné pohnutky. Překvapivě sebejistý a vyspělý režijní debut je sofistikovaným portrétem společnosti, do níž se postupně plíží zlo.
Přes Filipíny se žene ničivá bouře, která pomalu míří i k Manile. Spolu s ní jako by se na město blížilo i konečné zúčtování, v jehož předznamenání někteří obyvatelé přistupují k těžko vysvětlitelným činům. Poutavá mozaika příběhů postupně vede až na policejní stanici, kde účastníci noční služby musí přírodní živel přečkat, zatímco v jedné z cel sedí nový vězeň, který jako by byl na tajemné síly koncentrované v bouři napojen. Sevřený celovečerní debut filipínského tvůrce, který se dosud věnoval pouze psaní o filmu, je v ponurých konturách líčené symbolické pojednání o společnosti, která se náhle musí vyrovnat se svými nejniternějšími strachy. Autorovi filmu se podařilo ve svém neobvykle celistvém, esteticky vyzývajícím a významově nejednoznačném debutu vytvořit doslova elektrizující atmosféru, která si bere inspiraci z béčkových hororů osmdesátých let, ponurých videoher série Silent Hill, ale třeba i z osobních zkušeností režiséra.