V ceněném libanonském dokumentárním filmu svádí autorka dohromady bývalého důstojníka tajných služeb, cítícího vinu za podíl na událostech za občanské války (1975–1990), a matku, dodnes pátrající po synovi, který zmizel během téhož krvavého konfliktu.
Probdělé jsou noci Assaada Shaftariho, bývalého vysokého důstojníka libanonských tajných služeb, který cítí pocit viny za své činy během občanské války, i noci Maryam Saidiové, která ani po třiceti letech nepřestala hledat syna Mahera, mladého komunistu, který zmizel v roce 1982 během téhož krvavého konfliktu. S obdivuhodnou odvahou a motivována snahou pochopit a zpracovat vlastní zkušenosti ze smutně proslulé klíčové události novodobých dějin své země autorka dokumentárního filmu Eliane Rahebová zkoumá, nakolik je možné vykoupení hříchů, odpuštění a přijetí tragického osudu týkajícího se blízké osoby. Přemítá, jak je možné, že v okamžiku války se tzv. normální člověk mění v bojovníka a válečného stratéga na dobu určitou, po jejímž skončení následuje návrat k všednímu životu. Podle vlastních slov se filmařka stala jednou z postav svého filmu, pomáhala v pátrání a zprostředkovala setkání mezi jedinci, které před kameru přivedl její film.