Amy
Autor strhujícího dokumentu o legendárním pilotovi F1 Ayrtonu Sennovi přichází po pěti letech s portrétem Amy Winehousové, zpěvačky, která se za svůj krátký, o to však bouřlivější život stihla nesmazatelně zapsat do dějin populární hudby, než ji v sedmadvaceti letech naždy pohltili démoni jejích závislostí.
Autor strhujícího dokumentu o legendárním pilotovi F1 Ayrtonu Sennovi přichází po pěti letech s portrétem Amy Winehousové, která se za svůj krátký, o to však bouřlivější život stihla nesmazatelně zapsat do dějin populární hudby, než ji v sedmadvaceti letech navždy pohltili démoni jejích závislostí. „Jejím snem bylo hrát v jazzových klubech pro malé publikum. K hudbě měla čistý, hluboce emocionální vztah. Potřebovala ji, jako by to byla živá bytost. A zemřela by pro ni,“ říká o ní pianista Sam Beste. Sny se však s realitou protnou jen zřídka, a tak osudná setkání v osobním životě odvála šestinásobnou držitelku Grammy z vytyčené cesty. Zmítaná poryvy lásky, toužebně vyhlížející dno právě rozpité lahve, natěšená na další barvitý drogový úlet. Citlivá a vnímavá, ale zároveň až příliš zranitelná. Tak nám zpěvačku obdarovanou jedinečným jazz-soulovým hlasem ukazuje dokument, jehož zhlédnutí v nás zanechá tentýž niterný smutek, jenž prodchnul celý její život.