Time Out of Mind
Spojením výrazného autorského filmaře Orena Movermana a herecké ikony Richarda Gera vznikla působivá evokace života bezdomovce v současném New Yorku. Gerova jemně odstíněná, oduševnělá studie muže, jehož jedinou nadějí v bezvýchodné existenci je dávno odcizená dcera, patří mezi nepřehlédnutelné herecké výkony loňského podzimu.